Frida is da alcoholic! ;)

Äntligen har det slutat regna efter 2 veckor! ska man våga sej till affären för lite choklad eller?
Jag har blivit sjukt godis sugen igen och nu hjälper inte mina äpplen 4 om dan längre så jag
har itne en jävla aning hur jag ska stoppa de, jag behöver spara pengar + att jag är för slö
att dra ner till affären... ska nogg sätta mej och plinka på min gitarr tills den är 9
då finns det bara ett val!


har suttit och läst java programmering i 2 timmar, och för en gångs skulle så känns det bra!
snart kan jag hacka alla era datorer ;)

by the way så
hittade en ganska skön bild när jag letade efter en bild att photoshopa in frida i: duck racing team:):

ingen direkt aning varför dom dök upp men frida kommer ju avguda dom iaf;D


Kommentarer
Postat av: warg ^^

Jag avgudar dem med! :P



Java är skoj ^^ Det borde la inte vara några problem för dig som läst c++. Jag tyckte iaf de var väldigt lika varandra.

2009-11-26 @ 11:48:44
Postat av: Frida

Ha, inte jag som tappar bort bilnycklarna på fyllan i alla fall ;) Där fick du så du teg din lille grek! :D

2009-11-27 @ 13:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0