Hejsan

Jag är tillbaka, jag har tagit upp min karriär som bloggare. Jag är förmodligen världens sämsta bloggare. Denna veckan har varit bra för jag har varit ledig och jag fördrivit tiden med att håva in lite vuxenpoäng! Bakat tekakor, muffins och fryst ner för att för kommande behov :O Gudars, tidigare hade jag stett till att de blev uppätna innan solnedgången, plus att jag gjorde en omelett för första gången i mitt tjuåriga liv och se på fan, den blev god! Men nu känner jag inte för att baka på ett bra tag, det tar på krafterna att vara vuxen, känner inte för det mera nu.
Idag har jag tränat med Elin, vi tränar som två gnuar som inte har tränat på flera år, så vi svettas och vi nästan svimmar, men det är det värt! :D Vi hade hela gymet för oss själva, så det var jätteskönt! :)

Jag tog sprutan mot svinet i fredags, det gjorde ont, men jag grät inte, för jag är hård (och där ljög du Frida). Jag hoppas att det var ett klokt beslut av mig, för jag vill verkligen inte få en knorr i bak :O Måste man ju klippa hål i alla jeans, usch så omständigt. Tryne går väl an, men inte svans! Jaja, det får bli ett senare problem...!
( Men alltså, kunde det inte ha kommit på ngt bättre namn än Svininluensan, det kunde väl ha hetat chokladsjukan eller ngt, låter mycket trevligare om jag får säga det själv ;)

Imorgon är det torsdag, torsdag är en bra dag, för det inneär att det snart är helg och helg är bra :) Nu har jag inget mer ovettigt att skriva idag!





Ah, lyssna :)

Mjau.


Kommentarer
Postat av: Bloggägaren

Det gillar jag :) Hedan efter så är det chokladsjukan som härjar!

Skönt att ni är tillbaka :D

2009-11-18 @ 22:01:35
URL: http://sekita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0