sha sha

Han är tillbaka, inbjuden av henne för att igen ta upp vår krachade blogg!

Har ju hänt en del sen sist iallafall, och det är jag glad över!
Jag har ju bytt ut herrljunga till KARLSTAD!! sån jävla härlig stad!

Fick reda på min matte tenta idag, inte så gäldjande resultat men man känner sig ganska
lycklig ändå eftersom nästan alla andra blev underkända;) fast nu kommer jag ju få fortsätta räkna skiten, och jag kommer aldrig bli av med den. skit också!!!!

Hela dagen har jag gått och tänkt på att det är tisdag, det är en dag kvar innan torsdag och det är X-kretsteknik ett skittråkigt ämne som ingen fattar... men tack vare min klasskompis Daniel så vet jag nu att det bara är 12h kvar istället för dom 36h som annars var... fan ta dej :D

aja ska försöka laga lite mat/hänga med dom andra i korren och fundera lite på tomgångsspänning... öh...

Kommentarer
Postat av: warg ^^

Naaaajs. Äntligen en vettig bloggare i världen xD

2009-11-18 @ 20:30:08
Postat av: K

Tomgångsspänningen är när man i Actionfilmer. står och väntar på grönt ljus när man är jagad av polisen

2009-11-18 @ 21:04:06
Postat av: matte mmm

vem är k?? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0