Som glass utan kolasås

Ja, vad vore glass utan kolasås, svar: skitgott, vem bryr sig egentligen. Jag ville egentligen haft "Mjao" som namn, men icke det var redan ngn som hade tagit det..jag menar seriöst, vem vill heta Mjao?! Urtöntigt ju! Jag ville heta det ju! Tönt.

Guuud vilken postivi inledning jag fick här på min blogg, känner att ett osynligt subbutbrott (Kan även förkortas till ett SU-utbrott, i finare salonger) döljer sig bakom varje ord, inte bra. Men jag är sur idag, jag har inte varit ute på flera dagar jag har bara gått här inne i mitt anletsfotsvett och inte gjort ett skit! Det må låta skönt, men det blir jobbigt i längden...jag menar jag börjar störa mig på mig själv...då är det inte bra...jag kan inte vara i ett rum där jag själv är...hur sjutton är det för andra då? :O

Nåväl, imorgon har jag permision...vilket betyder att jag får åka och räkna matte på morgonen (Jippi, PRECIS vad jag älskar! Eller inte) Jag har börjat läsa Matte b för er som undrar, jag vill bli sjuksköterska för att senare kunna läsa till skolsköterska. JAG HATAR MATTE, DET ÄR DJÄVULENS PÅFUND. Sedär, vilken himla bra inställning jag har, det här kommer gå som en dans!:D

För övrigt så skall jag på ett 20-årskalas imorgon, det ska bli skoj! Skall införskaffa jägermaister att bjuda mig själv på ;)  Jag ser det som...medicin :D

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Jessie*

Haha .. Ja detta va ju bättre än ditt förra namn :P haha

2009-10-02 @ 14:07:04
URL: http://sekita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0