Mattias är en liten myrslok, haha:D

Måndag- Jag älskar måndagar lika mycket som jag älskar brunabönor, alltså inte det minsta.

Men det har varit en väldigt treflig helg! Var på bio med ett par kompisar i fredags, såg Twilight-New moon, den var bra! Efter det åt vi på makedonken, mm så gott. Jag är verkligen sämst i världen på att stå emot onyttigheter, jag vill gärna "flöta tet" som Jens säger:P haha=) I lördags, sov jag läänge, sedan föreberdde Jag och Jens inför en liten fest som vi i alla hast kom på att vi skulle ha! Måste säga att det blev en väldigt lyckad kväll, den innehöll det mesta som en bra fest ska innehålla! Vi hade bland annat samlat på oss massa bordshockeyspel som vi radade upp och körde en turnering, jag ägnade mig dock mer åt bålen än åt hockeyn:P Jag blanade en bål som var väldigt god om jag får säga det själv, spårade dock ut frammåt kvällen då jag "råkade" hälla julmust i den, jag upplevde att den blev strålande god, Jens tyckte den smaka skit, så han hällde ut den. Festandet höll på framåt tvåtiden, då de flesta begav sig hemmåt!  Men festligheterna kunde dock ha blivit inställda då jag "råkade" putta till Jens så han ramla baklänges och missa bordet med ca en cm...herregud. Det var klantigt av mig,tur att det inte hände något. Jag klämde även fingret i ytterdörren precis innan, det gjorde så helsikes ont så jag trodde jag skulle börja böla (Men det gjorde jag faktiskt inte:P) 

På söndagen gick jag upp klockan åtta och städade för vi skulle åka till Gbg på förmiddagen, jag var så fruktansvärt trött där sedan på eftermiddagen så jag trodde jag skulle krevera. Men det gick över när jag fick en hamburgare på Burger king och det hela blev ännu bättre sedan när vi kom hem och åta pizza med några kompisar. Haha, det blev nästan lite för mkt ;)

Idag har jag tränat, sprang 7 kilometer, det behövdes.

Hejs!


Kommentarer
Postat av: matte mmm

frida is da fjortis ;)



fan jag saknar bordhockeyn!!

Postat av: Matilda

Du är så VÅLDSAM när du är full, Frida! Take it from someone who knows... ;P

2009-11-24 @ 22:39:02
URL: http://ozzylda.blogg.se/
Postat av: Jessie*

Ja det va en riktigt lyckad kväll, måste göras om!

Nästa gång ska jag inte vara nykter å köra :P

Övernattningsparty? hahaha^^

2009-11-30 @ 11:04:50
URL: http://sekita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0